دعوت به همايش نهم اتحاد جمهوریخواهان ایران

هم میهنان گرامی،

همایش نهم اتحاد جمهوریخواهان ایران در روز های ۲۱ تا ۲۳ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۹ مهر تا اول آبان ۱۴۰۱) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد.

با توجه به اوضاع بحرانی کشور در زمینه های مختلف و نقش سیستم ولایت فقیه و حکومت دینی در تداوم این وضعیت، موضوع مرکزی همایش جمهوریخواهی، دموکراسی و سکولاریسم و حرکت درجهت تقویت ثقل جمهوریخواهان خواهد بود.

به موازات  این مساله، در این همایش، تلاش خواهد شد از طریق برگزاری میزگرد و سخنرانی مسایل عمده ی کشور، شامل بحران اقتصادی، محیط زیست و بحران آب، بیکاری و گرانی، و جنبش های مدنی از جمله جنبش زنان، جنبش معلمان و همچنین سیاست خارجی کشور بررسی و نقش، وظایف و دیدگاه، جمهوری خواهان در این رابطه مورد بحث قرار گیرد.

اتحاد جمهوریخواهان ایران در راستای تدوین سیاست های آتی خود از صاحب نظران و فعالان گرایش های مختلف سیاسی برای حضور و ارائه نظر در همایش خود دعوت به عمل خواهد آورد. ما از حضور علاقمندان به تبادل نظر درباره‌ی سیاست‌ها و راهکار های استراتژیک جمهوریخواهان برای پاسخگوئی به مسائل دامنگیر کشورمان و برای خروج از وضعیت خطیر کنونی، برای رسیدن به ایرانی آزاد و رها از استبداد و مبتنی بر اراده و رای آزادانه‌ی جمهور مردم، صمیمانه استقبال می‌کنیم.

امیدواریم  نیروها و فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی  با شرکت در همایش و ارائه نقطه نظرات خود، به غنای بیشتر مباحث همایش نهم اتحاد جمهوریخواهان ایران یاری رسانند.

تلاش خواهد شد با فراهم آوردن امکانات آنلاین، شرکت هر چه بیشتر علاقمندان در همایش ممکن شود. آدرس و اطلاعات مربوط به امکانات آنلاین بعدا اعلام خواهد شد.

کلیه اطلاعات مربوط به همآیش نهم در سایت جمهوری درج و در اختیار همگان خواهد بود.

تاریخ همایش:
۲۹ مهر اول آبان ۱۴۰۱۲۳-۲۱ اکتبر ۲۰۲۲

محل همایش:

 شهر کلن – آلمان
Bürgerzentrum Alte Feuerwache Köln
Melchiorstr. 3 
50670 Köln-Germany

هیات سیاسی اجرائی
 اتحاد جمهوریخواهان ایران

۱۵ شهریور ۱۴۰۱ – ۶ سپتامبر ۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *