جعفر شجونی٬ عضو جامعه روحانیت مبارز: بسیاری از مسئولان نظام رشوه‌خوار هستند

جعفر شجونی می‌گوید بسیاری از مقام‌های جمهوری اسلامی «رشوه‌خوار» هستند٬ شورای نگهبان یک «فیلتر الهی» است و محمود احمدی‌نژاد «جرات» ندارد در نماز جمعه شرکت کند.آقای شجونی این مطالب را در گفتگویی که روز دوشنبه (نهم امرداد) در سایت «خبرگزاری دانشجو» از وی منتشر شده٬ بیان کرده است.این عضو جامعه روحانیت مبارز گفته است: «بسیاری از مسئولان ما تنها روزگار را به رفاه، آسایش، فامیل بازی و رشوه خواری می‌گذرانند که این ماجرا‌ها از دادگاه‌های فساد مالی مشخص است.»

وی افزوده «فامیل بازی‌ها پدر نظام را درآورده است» و در جمهوری اسلامی کسی چندان به «حرف‌های رهبری» گوش نمی‌دهد.

آقای شجونی در بخش دیگری از این گفتگو٬ حملات و انتقاد‌های تندی متوجه اصلاح‌طلبان و گروهی از فعالان سیاسی کرده که مهم‌ترین آن‌ها به این شرح است:

● ۱۸ تیر ۷۸ همین مجمع روحانیون مبارز جماران که از زنده و مقبره امام می‌خورند و می‌برند در آن فتنه حاضر بودند، ۱۰ سال بعد هم در انتخابات ۸۸ فتنه‌ دیگری را درست کردند.

● روی آن‌ها {اصلاح‌طلبان} رو نیست سنگ پای تگزاس است، سنگ پای قزوین است؛ شما می‌خواستید از حاکمیت بیرون بروید حالا با چنگ و دندان چسبیده‌اید که در انتخابات حضور داشته باشید.

● دختر اشراقی {نعیمه اشراقی} می‌گوید: باید امام را انتقاد کرد، خواهر زن خاتمی می‌گوید من حجاب را قبول ندارم، تو که هستی که حجاب را قبول داشته باشی یا نداشته باشی.

● گفتند وقتی دو تاجر با هم صحبت می‌کنند یک توتون فروش نباید دخالت کند و بگوید انا رجل. پیامک‌ می‌دهند که خواهر زن خاتمی گفته حجاب شرعی نیست من آن را قبول ندارم.

● کسی منتظر نیست که تو {نعیمه اشراقی} فتوا بدهی. کار به جایی رسیده که هر کسی خیال می‌کند سیاستمدار است.

● شورای نگهبان یک فیلتر الهی است که به دستور امام ایجاد شده و یادگار امام است؛ منتها اصلاح‌طلبان می‌گویند حسن خمینی یادگار امام است، اما نمی‌گویند شورای نگهبان هم یادگار امام است و مدام به آن حمله می‌کنند.

● مردم زمانی برای بعضی‌ها {احمدی‌نژاد} سر و دست می‌شکستند اما چون بعضی حرف‌ها را زدند الان جرات نمی‌کنند به نماز جمعه بیایند چون مردم آن‌ها را هووو و از نماز جمعه بیرون می‌کنند.

● فتنه‌گران {معترضان به نتیجه انتخابات} کشک می‌سایند. کشک برای مغز استخوان مفید است، این‌ها از کشک هم کمترند.

دیگربان   ۱۳۹۱/۰۵/۰۹

 

Print Friendly, PDF & Email