در سوگ دوست و همراه گرانقدر خانم فرزانه صابری

درگذشت خانم فرزانه صابری، همه ما را در بهت و ناباوری فرو برده است. خانم صابری انسانی کوشا و مبارز بود و همه کسانی که او را از نزدیک می شناختند، به خصوصیات برجسته انسانی او احترام ویژه قائل اند. او انسانی پر تلاش و موثر در محیط فعالیت و زندگی خود بود.

فرزانه صابری از سنین جوانی، به فعالیت سیاسی روی آورد. در جریان همین فعالیت ها نیز اوائل دهه شصت مجبور به ترک کشور شد. در دوران مهاجرت در آلمان با تحصیل در برلین مدرک دکترا گرفت و تا آخر عمر حتی در مدتی که سرطان داشت تدریس می کرد. در زمان تاسیس اتحاد جمهوری خواهان و در تدارک همآیش های آن در برلین فعالانه شرکت داشت، او در همه عرصه های زندگی اش انسانی منضبط، جدی و فعال بود. اینک او پس از ۴ دهه تلاش و فعالیت سیاسی و اجتماعی، در بامداد هشتم اردیبهشت ماه چشم از جهان فرو بسته است.

فرزانه صابری از همان جوانی در سوگ نزدیک ترین یاران و برادرش نشست، درد غربت و دوری از خانواده و میهن را تحمل کرد، اما در محیط گرم خانواده، دوستان و یاران خود مامنی دیگر ساخت. آن گونه که می خواست، زندگی کرد و هیچ گاه از تلاش باز نماند. دردا که خیلی زود رفت.

اتحاد جمهوریخواهان ایران فقدان دوست گرانقدر خانم فرزانه صابری را به همسر گرامی، رفیق و همراه او طهماسب وزیری و فرزندان عزیز شان، خانواده وزیری و نیز خانواده محترم صابری تسلیت می گوید؛ خود را در اندوه آنان شریک می داند و برای همه آن ها صبر و شکیبائی آرزو می کند.

با احترام به یاد و خاطره ماندگار خانم فرزانه صابری عزیز!

هیات سیاسی اجرائی
اتحاد جمهوریخواهان ایران
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ – ۳۰ آوریل ۲۰۱۸

Print Friendly, PDF & Email