همگامی: از امضای تفاهمنامه میان ایران و آمریکا استقبال میکنیم
ما تفاهم نامه فی مابین ایران و آمریکا را گامی مثبت در جهت کاهش تنشها، دور شدن خطر جنگ و فراهم شدن زمینه حل اختلافات از مسیر دیپلماسی میدانیم. این تفاهمنامه اگر به توافقی پایدار، متوازن و مبتنی بر منافع ملی ایران منجر شود، میتواند فرصت مهمی برای خروج کشور از وضعیت فرساینده کنونی، کاهش فشارهای اقتصادی، رفع یا کاهش […]
» ادامه