دعوت به همايش نهم اتحاد جمهوریخواهان ایران

دوستان گرامی،

همانگونه که اطلاع دارید همایش حضوری نهم اتحاد جمهوریخواهان ایران به علت همزمانی با راهپیمایی بزرگ برلین در همبستگی با جنبش سراسری در ایران به تعویق افتاد. بدین وسیله به اطلاع دوستان می رسانیم که همایش نهم اجا به طور مجازی در در روز یکشنبه ۲۰ نوامبر ۲۰۲۲ ساعت ۱۶ به وقت اروپای مرکزی برگزار خواهد شد.

موضوع مرکزی همایش که در سند سیاسی آن نیز منعکس است، تحلیل و ارزیابی از جنبش انقلابی «زن، زندگی، آزادی» خواهد بود که بیش از دو ماه است که در سرتاسر کشورمان جریان دارد.

اتحاد جمهوریخواهان ایران در راستای تدوین سیاست های آتی خود برای پاسخگوئی به مسائل دامنگیر کشورمان و بویژه پرسش‌هایی که در رابطه با جنبش «زن، زندگی، آزادی» مطرح هست و چگونگی گذار از جمهوری اسلامی برای رسیدن به ایرانی آزاد و رها از استبداد دینی و مبتنی بر اراده و رای آزادانه‌ی جمهور مردم، از همه دوستان دعوت می کند ضمن ارایه نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با سند سیاسی که به همراه ارسال می شود تلاش کنند با شرکت در همایش و ارائه نقطه نظرات خود، به غنای بیشتر مباحث همایش نهم اتحاد جمهوریخواهان ایران یاری رسانند.

دوستان علاقمند به شرکت در همایش می توانند با آدرس ایمیل اجا info@jomhouri.com تماس بگیرند تا اطلاعات شرکت در جلسه در اختیار آنها قرار داده شود.

هیات تدارک همایش نهم
 اتحاد جمهوریخواهان ایران

۲۳ آبان ۱۴۰۱ – ۱۴ – نوامبر ۲۰۲۲

Print Friendly, PDF & Email

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *