عباس عبدی رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران: توقف انتشار روزنامهها، تبعات سنگینی خواهد داشت
عباس عبدی، «رئیس انجمن صنفی روزنامهنگاران تهران» در گفتوگو با اقتصادنیوز؛ توقف انتشار روزنامهها، تبعات سنگینی خواهد داشت/باید از درخواست مدیران مسئول روزنامهها حمایت کرد/ اجرای درست هر سیاستی بدون نهاد رسانه و اطلاعرسانی امکانناپذیر است «عباس عبدی» رئیس انجمن صنفی روزنامهنگاران تهران در گفتوگو با اقتصادنیوز در واکنش به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر توقف چاپ […]
» ادامه