واکنش وزیردفاع به رجزخوانی کاندیدای جمهوری خواه آمریکا/ کاندیداهای ریاست جمهوری امریکا راه حل اقتصادی ندارند

 وزیر دفاع با اشاره به طرح های مختلف وزارت دفاع گفت: طرح های مختلف وزارت دفاع با قدرت پیش می‌رود که نوبت به نوبت به نتیجه خواهد رسید و نمونه آن موشک‌های نسل جدید است.به گزارش خبرآنلاین، سردار احمد وحیدی با اشاره به تهدیدات کاندیدای جمهوری خواه آمریکا گفت: رجزخوانی کاندیدای جمهوری‌خواه آمریکا علیه ایران با هدف انحراف اذهان مردم این کشور از واقعیت‌های داخلی آمریکاست.در ادامه گزیده ای از اظهارات وزیر دفاع به نقل از فارس می آید:

  • امروز آمریکا سخت‌ترین دوران اقتصادی را سپری می‌کند. یکی از عناصر مهم در تصمیم‌گیری‌های مردم آمریکا در رای دادن به کاندیداها مساله اقتصادی است در حالی که امروز هیچکدام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا در هر دو جناح دمکرات و جمهوری‌خواه راه حلی برای خروج از بن‌بست اقتصادی که گرفتارش شده‌اند نداده‌اند.
  • طرح مسائل خارج مرزها از سوی کاندیداها برای مدیریت کردن اذهان عمومی از مسائل واقعی امریکاست و علاوه بر آن آنان در حوزه سیاسی بین‌المللی نیز با شکست مواجه شده اند که نمونه آن شکست در عراق، افغانستان، فلسطین و اثرات بیداری اسلامی است. آنان به جای اینکه به مطالبات واقعی مردم آمریکا بپردازند بر موضوعاتی تمرکز کرده‌اند که ارزشی برای مردم امریکا ندارد.
  • اینکه برخی کشورهای منطقه با کمک غربی‌ها سلاح وارد سوریه کرده‌اند بسیار زشت است زیرا آنان مطالبات طبیعی مردمی را با این اقدام خود آغشته به خون کرده‌اند.
  • برخی اظهارات مقامات غربی نشان می‌دهد که آنان خود را کاملا درگیر این موضوع کرده‌اند و یکی از اهدافشان این است که اذهان عمومی را از مساله فلسطین و ظلم‌هایی که به این ملت صورت می‌گیرد منحرف و مساله دیگری جایگزین آن کنند.
  • مردم سوریه به دخالت خارجی پاسخ منفی داده‌اند. البته گروهی از مردم سوریه خواسته‌های طبیعی دارند که دولت سوریه تلاش کرد به ‌آنان پاسخ دهد اما کشورهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای با ارسال سلاح این مطالبات را به درگیری منجر کرده‌اند.
  • امروز جریان تروریستی فضای عمومی مبارزه با مردم و دولت سوریه را به دست گرفته و
  • حتی مطالبات عادی و مشخص مردمی را از صحنه خارج کرده است.

خبرآنلاین   ۱۳۹۱/۰۵/۱۲

Print Friendly, PDF & Email