رفتار ظالمانه و غیرانسانی با خانم نرگس محمدی باید پایان یابد
پاریس، ژنوـ برنامهی نظارت بر حمایت از مدافعان حقوق بشر، که برنامهی مشترک «فدراسیون بین المللی جامعه های حقوق بشر» (FIDH) و «سازمان جهانی مبارزه با شکنجه» (OMCT) است، رفتار ظالمانه و غیرانسانی با مدافع حقوق بشر خانم نرگس محمدی را که در حبس خودسرانهی دولتمردان ایران به سر میبرد، به شدت محکوم میکند. خانم نرگس محمدی، سخنگو و نایب […]
» ادامه