احمد زیدآبادی پس از شش سال زندان «به تبعید فرستاده میشود»
همسر احمد زيدآبادی میگوید به آنها اطلاع داده شده که این روزنامهنگار زندانی پس از پايان دوران حبس شش سالهاش، برای گذراندان دوران تبعيد خود مستقيم از زندان به گناباد فرستاده خواهد شد. مهديه محمدی در صفحه شخصی خود در فيسبوک نوشته است که اين خانواده منتظر آزادی وی در روز پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت بودند اما به آنها اعلام شده […]
» ادامه