پيام “همگامی برای جمهوری سکولار دموکرات در ايران” به کنفرانس تورنتو

دوستان عزيز!

از دعوت شما از “همگامی برای جمهوری سکولار دموکرات در ايران” جهت شرکت در کنفرانس تورنتو، متشکريم و خوشحاليم از اينکه شما تغييراتی در برنامه​اتان داديد و هدف از کنفرانس را تنها “برپایی یک فوروم گفتگو  میان نیروها و شخصیت​های سیاسی”  اعلام کرديد. بدون شک گفتگو بين جريان​های اپوزيسيون و کنشگران سياسی نياز جنبش زن، زندگی، آزادی است.

با استقبال از دعوت شما، نماينده همگامی در کنفرانس شرکت خواهد کرد. اميدواريم که در کنفرانس بحث​ها و گفتگوهای سازنده جريان يابد و کنفرانس به هدف خود نائل آيد.

حدو ۳ هفته قبل پيش طی اطلاعيه​ای خبر شکل​گيری همگامی را اعلام کرديم که خوشبختانه با استقبال گسترده جمهوری​خواهان روبرو شد و نشان داد که جمهوری​خواهان يکی از جريان​های اصلی کشور ما هستند و می​توانند نقش موثر در تحولات سياسی کشور ايفا کنند. ما روز ۱۴ فروردين (سوم ماه آوريل) کنفرانس مطبوعاتی در شهر لندن برگزار خواهيم کرد و طی آن ائتلاف ۵ حزب و سازمان سياسی جمهوری خواه را رسميت خواهيم بخشيد. مبانی همگامی يا همان منشور همگامی قبل از کنفرانس منتشر خواهد شد. 

به باور ما جنبش “زن، زندگی، آزادی” شرایط را برای هم​آهنگی و همگامی نیروهائی که هدف شان تغییرات ساختاری، تامين آزادی و استقرار دموکراسی است، مساعد ساخته است. ما در عین آمادگی برای همکاری با جريان های جمهوری خواه و تلاش برای ايجاد ثقل جمهوری​خواهی، بر گفت و گو و تعامل با دیگر نحله های سیاسی در کشور بر اساس قواعد دمکراتيک، پایبندی به پلورالیسم، رقابت سیاسی، داوری رای و ارادۀ آزاد شهروندان کشور، تاکید داریم.

برای کنفرانس شما موفقيت آرزو می​کنيم و اميدواريم گفتگوها در اين کنفرانس در نزديکی نيروهای سياسی موثر واقع شود.

دبيرخانه “همگامی برای جمهوری سکولار دموکرات در ايران”

آدرس تماس:

ايميل

Hamgamijds@gmail.com

Print Friendly, PDF & Email

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *