ناسپاسی ما در حق سیاستمدارانمان
با مرگ دکتر یزدی موج حملات به ایشان بالا گرفت. از تلویزیون های لسانجلسی و صدا و سیما جز این انتظاری نمیرفت، اما حتی بیبیسی هم سمپاشیها کرد. هم چنین بسیاری از رسانههای خارج از کشور با نشریات دولتی همصداشدند. این نوشته بر آن نیست که به این اتهامات عموما بیاساس و مغرضانه پاسخ بدهد، بلکه بیشتر بر آن است […]
» ادامه