ساختارشکنان و کودتاچیان مخملی اجازه معرفی کاندیدا در انتخابات را ندارند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه خط قرمز در انتخابات «جریان فتنه و انحرافی» است و از این خط قرمز عدول نخواهیم کرد، گفت: در این باره نباید از سخنان مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و مشهد مقدس تعبیر نادرست کرد.به گزارش فارس، احمد خاتمی در نشست با نخبگان فرهنگی شهرستان شوشتر اظهار کرد:بی‌شک فتنه‌گران در انتخابات آتی جایگاهی ندارند و شورای نگهبان نیز در این زمینه با کمال دقت عمل خواهد کرد.

خاتمی بیان کرد: شورای نگهبان و قانون اساسی کف صلاحیت‌ها را بررسی می‌کند و سقف صلاحیت را مردم تعیین می‌کنند و این را به خوبی می‌دانیم که مردم به فتنه‌گران رای نخواهند داد.

وی با بیان اینکه خط قرمز در انتخابات جریان فتنه و انحراف است و از این خط قرمز عدول نخواهیم کرد، گفت: در این باره نباید از سخنان مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و مشهد مقدس تعبیر نادرست کرد. وی ادامه داد: جریان انحرافی نیز از خطوط قرمز انتخابات است، جریانی که قصد انحراف در ارزش‌ها و مبانی انقلاب را دارد.

خاتمی در ادامه بیان کرد: در این چهار سال حتی یکبار از فتنه‌گران و ساکتان در جریان فتنه سخنی مبنی بر التزام و توبه شنیده نشده است و این نشان دهنده آن است که این افراد اگر مجال و قدرت یابند بار دیگر سخنان و اهداف و مواضع ساختارشکنانه خود را مطرح می‌کنند.

وی ادعا کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ با ولایت فقیه درگیر بودند و این درگیری تنها در نهم دی‌ماه و برخی هشتم دی‌ با حضور سیل‌گون ملت ایران به پایان رسید. عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اسم ساختارشکنی، اختلاف سلیقه نیست، اختلاف سلیقه به معنی آن است که هدف یکی باشد ولی در رسیدن به هدف اختلاف باشد اما این افراد مشخص کرده‌اند که هدفشان با مردم یکی نیست.

وی گفت: قطعا ساختارشکنان و کودتاچیان مخملی اجازه حضور به عنوان معرفی کاندیدا در انتخابات را ندارند، رهبری از سال ۸۸ تاکنون صدها بار بر این قضیه تاکید کرده و از فتنه سخن گفته است.

 

«سران فتنه» را روزی محاکمه می‌کنیم

 

امام جمعه موقت تهران در ادامه مدعی شد:«سران فتنه روزی پاسخگوی ساختارشکنی‌ها و جفایی که در حق ملت کردند خواهند شد.»

وی ادعا کرد: تاکنون سابقه نداشته است که رئیس جمهور آمریکا سه بار نام کاندیدایی از ایران را در انتخابات ریاست جمهوری به زبان بیاورد و از او حمایت کند که در انتخابات سال ۸۸ چنین اتفاقی افتاد.

ملی-مذهبی    جمعه ۹ فروردین ۱۳۹۲ – ۲۹ مارس ۲۰۱۳

Print Friendly, PDF & Email