دعوت “همگامی برای جمهوری سکولار دموکرات در ایران”برای حضور در تجمعات اعتراضی سالگرد قتل حکومتی “مهسا-ژینا امینی”

دعوت “همگامی برای جمهوری سکولار دموکرات در ایران”برای حضور در تجمعات اعتراضی سالگرد قتل حکومتی “مهسا-ژینا امینی”

“وقت است نعره ای به لب، آخر زمان کشد
نیلی در این صحیفه، بر این دودمان کشد”
نیما یوشیج

برای جای شکافته‌ی تمام گلوله‌ها. برای ضربات پی‌در‌پی به جان و روانِ کاروان انسان. برای سرکوب، خفگی، زندان. برای لحظه‌ی اُفتادن مهسا (ژینا). 

برای فریادهای آغازین روبروی بیمارستان کسری. برای نامی که رمز شد. برای آن زن که آغوشش را مقابل اسلحه گشود. برای تمام مُشت‌ها، اشک‌ها، شورها، شیون‌ها. برای موهای بلندِ بُریده بالای گورهای تازه؛ برای هر شهر این خاک که پیراهن خونین شهر دیگر را به آغوش کشید و برافراشت. برای آن‌وقت که بدنی خون‌آلود را کوچه کوچه به دوش کشیدیم؛  برای اشک‌های اشک‌آور و کبودی و کوفتگی‌های باتوم؛ برای نسل پشت نسل زخم‌دار و رؤیا دار؛ برای حق رهایی، یگانگی و برای ندای بلندمرتبه‌ی “زن. زندگی.آزادی”، بار دیگر هم‌پیمان می‌شویم و پایداری می‌کنیم، تا آن روز تابان، آن روز پاک پیروز، تن این خاک را با آفتاب آزادی مرمّت کنیم. 

“همگامی” از همه شهروندان درون و برون مرز برای حضور گسترده در تجمعات اعتراضی روز ۲۵ شهریور دعوت می‌کند. این روز را به نقطه عطفی در مبارزات دموکراسی‌خواهانه مردم ایران تبدیل کنیم، ایران متکثر، همبسته و جديد.

“همگامی برای جمهوری سکولار دمکرات در ایران” 

۲۱ شهریور ۱۴۰۲ برابر با ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳

Print Friendly, PDF & Email

One comment

  • کمال

    در عنوان: افزایش تجمع ثروت در کشور با مدیریت بالانس ثروت از طریق ضدحمله کمال آتا-ترکی علیه کافران بنیادگرایی(اجبار تک-عقیده نوکر سران فاسد)-گستر و واگنرهای اسلام اسهالی فاشیستیزه شده استعمار استحماری: از خلینی و بن لادن ورژن 1.0 نوفلوشاتویی پروژه شیعه واتیکانی صفویت و سوراخ دهنهایش نظایر سعید عاملی و لاریجانی ها تا خامنف و بن لادن ورژن 0.2 پیونگ-یانگی و سوراخ دهنهایش برهبری نماینده GRU در اسپوتنیک ایران، حسین شریعتمداری کیهان تهران

    ضدبنیادگرایی موسوم به کمال آتا-ترکی، اولین رهبر مدرن جلوگیری از بهره کشی از جوانان خام توسط کافران رانتخوار بنیادگرایی-گستر واگنر-پرور

    میزان تجمع ثروت (رفاه و توسعه) = هرز ثروت – تولید ثروت + خروج ثروت – ورود ثروت

    1. حربه توسری-خور کردن زنان با روسری و چادر و کودک-همسری و …:
    چون زنان، قابلیت فاشیستی شدن ندارند، با ایجاد بستر قدرت گیری اراده و ثروتمند شدن، تمرکز گسترده ای بر فاکتورهای ثروت-زای ضدفاشیستی خواهند نمود که باعث بهبود گسترده شاخص های کیفیت زندگی و رفاه، همچنین ضد تک-عقیدتی شدن در کشور می گردد یعنی خانه مدرن-تر، خودروی پیشرفته تر، خوراک کامل تر، تحصیلات و بهداشت مدرن تر، تفریحات امروزی-تر، شهر و لباس زیباتر، فستیوالهای شاد و باانرژی بیشتر و … . درصورتیکه، در حالت معکوس، یعنی تحمیل چادر و روسری و عبایه و برقه و …، بستر برای رشد بنیادگرایی و پرورش واگنرهای سادیست جنسی با هدف فاشیستی تک-عقیدتی کردن کشور و تولید واگنر-فدایی (جهادی) برای جنگهای ثروت-سوز کافران عمامه بسر رانتخوار بنیادگرایی-گستر واگنر-پرور مهیا می گردد.

    اما روش دفاع:
    پخش گسترده این واقعیت که مهمترین زن در کل اسلام، یعنی مادر محمد بن عبدالله (پیامبر اسلام)، و همچنین دایه و زن اصلی یعنی خدیجه، هیچکدام زیر روسری اجباری دست-نشانده های خلینی-نوفلوشاتویی و خامنف پیونگ-یانگی زندگی نمی کردند و روسری نداشته، چه رسد به چادر، مسیحی نبوده حتی مسلمان هم نبودند بلکه از زنان سرشناس قریش، کلیدداران غبار(پول)روب کعبه، بودند که در مورد خدیجه حتی از تاجران بزرگ بودند. همچنین، این نکته که هیچ آیه ای در مورد روش خواندن نماز وجود ندارد، درنتیجه معیار خداوند، قرآن نبوده، بلکه عقل است.

    2. حربه گسترش بنیادگرایی به تمام ارکان مملکت-داری یا عقب-مانده نگداشتن کشور با کمونیسم سیاه اسهالی همچون ایران آخوندی و کمونیسم سرخ کره شمالی یقه آخوندی برای اجرای نقشه های اربابان استعمارگر استحمارگر
    اما روش دفاع:
    خداوند به زبان فصیح عربی فرموده است که لا اکراه فی الدین، هیچ اجباری در دین نیست؛ پس اگر دین، اجباری اعلام شود توسط کافران عمامه-پوش رانتخوار بنیادگرایی(اجبار دینی)-گستر واگنر(تروریست)-پرور تا حکومت فساد هرمی تک-عقیدتی اجباری برای دزدین قدرت و ثروت کشور ایجاد شود، آنوقت باید نتیجه گیری نمود که آن خدا یا جعلی و ساخت شیاد خداباف خداسوار بوده است، و یا خدایی دروغگوست اما خدای دروغگو قابل اعتماد نیست چه رسد به پرستش! حالت دیگر اینست که آن خدا نبوده که دروغ می گوید بلکه آن همان شیطان است که برای فریب عوام خود را خدا نامیده است چراکه هیچ شیطانی نیست که خود را شیطان بنامد تا منفور عوام گردد. حالت آخر اینست که چندین خدا وجود دارد که حرفهای متناقض می زنند و یا اینکه چندین شیطان وجود دارند که خود را خدا می نامند که میتوان استنتاج نمود که در واقع موضوع اصلی همان جنگ انحصار قدرت و ثروت بین سازمان های اطلاعاتی خداباف خداسوار است که خود را در استتار هاله نور جعلی در مناطق جغرافیایی مختلف می پیچند تا کنترل قدرت و ثروت را بنفع اربابان کافر خود بدست بگیرند.

    3. حربه پرچم جعلی (False-Flag) برای دفاع یا دفع حمله از سران فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدتی با بکارگاری فریبکاری حداکثری مورد مصرف قرار می گیرد مانند: حمله واگنرهای ریش-پوش به مردم سوریه و به سربازان سوری متمرد از مردم-کشی با هدف مجبور کردن مردم سوریه به پناه بردن به خامنف بی عمامه، بشار اسد؛ و یا فروش نفت سوریه توسط واگنر ریش-پوش به اردوغان برای بی اعتبار کردن او؛ و یا حمله سپاه-مخفی ها، داعش ایران، به مجلس ایران یا شاهچراغ یا سوزاندن سینما رکس؛ و یا کشتن عراقی ها توسط داعش سنی برای جایگزین کردن شیعه واتیکانی در عراق برای پرنور کردن هاله نور جعلی دور سر کافران رانتخوار عمامه دار؛ و یا قرآن-سوز پروران قرآن-سوز سوار ضد پیوستن سوئد به ناتو و یا بن لادن ورژن 2.0 القاعده عروسک اف اس بی در حمله به آمریکا و … .

    در خلاصه، حربه پرچم جعلی در حکومتهای فساد هرمی تک-عقیدتی بمنظور ایجاد آبرو برای سران تک-عقیدتی فساد و جنایت (تعویض قاتل با مقتول) مانند آتش زدن سینما رکس و یا در نوع خفیف، انتقال ترس و تنفر از مسبب اصلی فساد و جنایت تک-عقیدتی به نوکر-مخفی یا سپاه-مخفی قلاده دار مانند حمله شاهچراغ از سوی کافران رانتخوار عمامه-پوش بنیادگرایی(اجباری شدن عقیده ای که نوکر کافران رانتخوار عقیده-سوار است)-گستر واگنر-پرور می باشد.

    به بیان دیگر، انداختن کارهای کثیف توسط دستگاه اطلاعاتی به گردن گروهی که در ظاهر در تضاد با اربابان آن دستگاه اطلاعاتی می باشد، درحالیکه توسط همان دستگاه اطلاعاتی سازماندهی شده اند، که در حالت سمبولیک می شود داستان خدا و پرچم جعلی خدا، یعنی شیطان؛ بعبارتی، هر گندکاری که خدا (یا صاحبان و اربابان کافر و شیاد خدای جعلی) بالا می آورد، آن را به گردن شیطانی می اندازند که آفریده و فرشته همان خدای جعلی است که نوکر رانت-خواری کافران شیاد خداسوار است؛ شیطانی که آفریده خدا بوده و چون فرشته است نمی تواند بدون فرمان و دستور خدایش حتی یک قدم کوچک بردارد، خدایی که بقول اربابان رانتخوار کافرش، هیچ برگی از درخت نمی افتد مگراینکه خدای جعلی بخواهد، درنتیجه شیاد بدنبال ایجاد ترس در عوام بمنظور برده کردن آنها برای خود اما بنام خدایی است که دستوراتش از دهان کافر شیاد خداسوار بیرون می آید، و اگر کارها درست پیش نرفت، همیشه می شود از پرچم جعلی شیطان بهره می برد.

    و اما روش دفاع:
    – در شدت بالا نظیر سوریه و یمن، استفاده از پرچم جعلی تک-حزبی تک-عقیدتی علیه خودش؛ بدین ترتیب که، از پرچم جعلی واگنر ریش-پوش، داعش نوکر ارباب خامنف بی عمامه، بشار اسد، بهره برده میشد برای بمباران و حمله موشکی به پادگان ها و مراکز بشار اسد بنام داعش اما با تسلیحات پیشرفته ویرانگر که توسط پرچم جعلی داعش دزدیده شده است.
    – در شدت کم نظیر ایران، پخش گسترده خبری این مهم که یا حکومت تک-حزبی تک-عقیدتی اجازه ورود رسانه های خبری آزاد را بدهد و بساط سانسور و پارازیت و فیلترینگ و لاپوشانی را جمع کند، یا اینکه قبول کند که مسبب اصلی جنایت، پرچم جعلی نوکر خود حکومت فساد هرمی تک-عقیدتی است.

    4. حربه جانشینی خدا برای خدا شدن در فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدنی توسط کافران خداسوار رانتخوار یا شرک غیرسنگی یا شرک گوشتی-انسانی (همچنین در نوع رهبر مقدس یا کره شمالی کمونیستی)
    اما روش دفاع:
    بسیار ساده است زیرا که قداست بخشیدن به هر نوع جسم (شامل کتب به اصطلاح آسمانی ساخته شده از چوب و مرکب، خانه های سنگی ساخته شده برای خدای جهان آفرین جعلی خانه بدوش، دزدیدن زمین های خاکی با برچسب مقدس (اوقاف) و احداث بناهای سنگی با برچسب مقدس مانند بت-بانکهای دیوار مقدس و بیت المقدس ساخته شده بمنظور رقابت با کعبه توسط نوه خلیفه مروان، قدیس-سنگی های اسهالی مدل واتیکانی، بت-بانکهای عمامزاده ها و چاه-بانکهای جمکران، ….) و قداست بخشیدن به هر نوع انسان (خلینی نوفلوشاتویی، خامنف پیونگ-یانگی، بغدادی واگنر ریش-پوش، قدیرف بی عمامه، کیم جونگ یقه آخوندی، …) که فیلم جانشینی عقیده مقدس را بازی می کنند، شرک است و شرک، ضد قداست غیرخداست و شرک در مذهب همراستا با سکولار چند-عقیدتی در راستای دشمنی با تک-حزبی تک-عقیدتی کافران رانتخوار شرک-گستر بنیادگرایی-پرور واگنر-سوار عمل می کند. از اینرو، گسترش تبلیغات شرک-زدایی، هاله نور امنیتی تقدس جعلی کافران رانتخوار خداسوار بنیادگرایی-گستر واگنر-پرور را سوراخ می کند و واگنرها را از فدایی تبدیل به رانتخوار پر هزینه با هرز ثروت تورم-زای زیاد می کند مانند فرماندهان پیشانی مهرشده سپاه.
    ناگفته نماند، نه پیامبر اسلام، شیعه بوده است، نه علی بن ابوطالب شیعه بوده است. همچنین، خدا نیز کافر است و نه تئاتر شیعه واتیکانی بازی می کند و نه تئاتر سنی و مسیحیت و …. به بیان دیگر، جانشین خدای کافر، هرگز نمی تواند یک دین-باور و یا حتی یک کافر دین-باورسوار نوفلوشاتویی یا پیونگ-یانگی باشد که نمایش دیندار بودن بازی می کند زیراکه خدای کافر، هرگز نه به سنگ تعظیم کرده است و نه نوکری شرک آخوندهای شیعه واتیکانی اربعینی را؛ نه نماز می خواند و نه تئاتر نماز خواندن برپا می کند. خدای جهان آفرین شرک-پرست نیست و به خانه-سنگی های حقیر ساخت شیاد، آخوند و مفتی و عمامزاده و پاپ و … این شیادان تعظیم نمیکند، سجده نزده، و استثمارگر الاغ-پرور برده-سوار (آخوند) را نمیپرستد و به حرفهایش گوش نمی دهد، و هرگز از دهان آخوند شیاد فرمان نمی دهد که آخوند را به قدرت و ثروت برسانید تا بندگان خدا را برده های بی جیره و مواجب آخوند شیاد نماید، درنتیجه قدرت و ثروت کشورها و مردمش را به این نوکران استعمار واگذار نکرده است جز استعمارگران و الاغ هایی که به جهنم می روند.

    و اما خلاصه فرمول مملکت-داری مدرن پساخرافی-کمونیستی-فاشیستی،

    بالانس ثروت کشور، شامل
    – سرمایه اولیه (معادن و زمین و آب)
    – نیروی انسانی (پزشک و هنرمند {خواننده آهنگساز نوازنده هنرپیشه آشپز نقاش-دیوار طراح-رقص …) ورزشکار (…) و اقتصاددان و کارگران شامل مهندس و پرستار و کارگر ساده …
    • همه افراد بجز اولیگارشهای جاهلیت-گستر فقر-پرور واگنر-سوار شامل: 1. زباله های هسته ای باستانی استعمار استحماری، کافران بنیادگرایی-سوار سیاه با عمامه آخوندی 2. زباله های هسته ای معاصر، کافران واگنر-سوار سرخ با یقه آخوندی جونتای لباس نظامی
    که برابر می شود با:
    میزان تجمع ثروت (رفاه و توسعه) = هرز ثروت – تولید ثروت + خروج ثروت – ورود ثروت
    الف. فاکتورهای ورود ثروت و تولید ثروت در کشور؛
    فاکتورهای سرمایه-داری چند-عقیدتی و ثروت-زایی ضدفاشیستی (یا توریستی شدن یا تبدیل شدن کشور به پارکهای بازی-آبی-سبز و تفریحی-صنعتی-چندملیتی مبتنی بر شایسته-سالاری رقابتی):
    +++ چند-عقیدتی چند-نژادی شدن کشور باعث از بین رفتن شرک قداست یک عقیده یا یک-نژاد در بین عوام شده و حربه پوشیدن آن عقیده و نوکر شدن آن عقیده توسط 3 گروه فرصت-طلب رانتخوار بومی (کافران خداسوار تک-عقیده-گستر واگنر-پرور 2. کافران چاپلوس ریاکار نجومی-خوار جا-نماز آب-بکش و 3. ارازل و اوباش سادیست زورگیر واگنری یا سگآخوندها) و البته گروه 4ام، گروه نفوذی های استعمار استحماری، خدابافان خداسوار جانشین خدا، بمنظور دزدیدن قدرت و ثروت را ناکام می گذارد؛ همچنین سپری دفاعی غیرتسلیحاتی در برابر فاشیسم فساد هرمی کشورهای تک-حزبی تک-عقیدتی ایجاد می کند؛ بدین ترتیب که، حکومت فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدتی، بهانه ای برای بسیج عوام فقیر-کرده برده-کرده به بهانه دفاع از بنیادگرایی صادراتی-سفارشی مظلوم-نمای خودش نخواهد داشت، مخصوصا زمانیکه صاحبان رانت در کشور تک-حزبی تک-عقیدتی: آخوندزده ها و ملیجک-زاده ها و واگنرزده ها و سلبریتی های-واگنری و مافیای دلال بازار عمومی (خانه خودرو خوراک) و بانکی ها و پزشکها، درکنار طبقه متوسط لائیک اهل کار و علم فراری از فساد هرمی تک-عقیدتی شامل: مهندسان و اساتید و پرستاران و کارگران به کشور آزاد چند-عقیدتی مهاجرت کرده باشند.
    +++ فاکتور های ورود ثروت و تولید ثروت، همگی وابسته به ایجاد آزادی درنتیجه شایسته سالاری رقابتی در مقابله با چاپلوس(ریاکار)-سالاری و واگنر-پروری در تمامی عرصه هاست:
    – آزادی اقتصاد، یعنی کوچک-شدن حداکثری حکومت (غیر تک-حزبی غیر-تک-عقیدتی درنتیجه غیر-فاشیستی شدن) و غیرحکومتی شدن اقتصاد در راستای پیدایش مرزهای آزاد و محیط آزاد بمنظور ترغیب ورود شرکتهای های جهانی چندملیتی و بورس اوراق چندملیتی، درنتیجه اخراج اجتناب ناپذیر 3 گروه بومی فاسد رانتخوار انحصارگر ثروت از اقتصاد یعنی مدیران نجومی رانتخوار از بدنه 1. نوک هرم سران فساد کشور تک-عقیدتی و ملیجکها(چاپلوسهای ریاکار) 2. واگنرهای جانی و 3. بازاریون صاحب پول و زمین و انبار و مغازه می شود؛ این امر باعث تخته شدن دکان دلال-سالاری از طریق انحصار زمین و خانه و خودرو و خوراک و بهداشت می گردد، چراکه ورود عرضه کنندگان کالا و خدمات جهانی باعث شایسته سالاری رقابتی شده و هر شرکت که کیفیت بالاتر و قیمت کمتری داشته باشد، می تواند بازار را کنترل نماید. به بیان دیگر، هدف اصلی جایگزین کردن آخوند(کافر خداسوار)-سالاری، ملیجک(چاپلوس ریاکار)-سالاری و واگنر-سالاری با شایسته-سالاری رقابتی با محوریت بی مرز کردن رقابت عرضه کالا و خدمات و زدودن اهرمهای اولیگارشی-واگنری-بازاری در جلوگیری از انحصار ثروت کشور بنفع سران فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدتی می باشد.
    مثال. شرکتهای ایرانی از جمله خودروسازی ایران نظیر ایران خودرو، باید هزاران میلیارد تومان را صرف چند هزار کارمند غیر مرتبط با خودرو نظیر آخوند حکومتی خامنف و آخوند مفتخور حوزوی و سپاهی-زاده و مجلسی-زاده نماید که خلاصه اش می شود: کاهش کیفیت خودرو، افزایش قیمت خودرو، افزایش گرفتن رانت ارزی، هرز رفتن ثروت ارزی از محل صادرات ثروت نفت و معادن به جیب مفتخواران فاسد که اغلب در انتها، ثروت غارتی به خارج از ایران انتقال می یابد.
    – آزادی های فردی و اجتماعی و فرهنگی، یا ادیان تجاریزه فاشیسم-زدایی شده. بطور خلاصه می شود اجرای “لا اکراه فی الدین” در دین اجباری نیست، و هر کس که کار بلد است یا مهارت هنری ورزشی دارد و یا پول ارثی یا دزدیده شده از کشوری دیگر (مانند ایران و روسیه) دارد، آزاد است که فارغ از هر نوع عقیده ای که دارد، وارد کشور چند-عقیدتی آزاد شایسته(همچنین اولیگارش ایرانی و روس جانی دزد)-سالار شده تا کشور از هر دو نوع ثروت (انسانی یا مالی) بهره مند گردد، که دامنه آن به واردات جشنها و سلبریتی ها (ورزشی هنری آشپزی …) از ملل مختلف گسترش یافته که لازمه آن بجز آزادی عقیدتی، از آزادی لباس تا اینترنت سریع بدون سانسور را در بر می گیرد.

    • در بحث آزادی عقیده و تجاریزه کردن ادیان و آزادی لباس، کشورهای غیرآزاد تک-حزبی تک-عقیدتی فاشیستی بنیادگرایی-گستر واگنر-سوار سعی می کنند که با صادرات بنیادگرایی توسط مراکز اسلام اسهالیزه شده و صادرات مراسمها (نظیر قمه زنی و اربعین و …) و لباسهای بنیادگرایی-گستر مبادرت به تحریک و گسترش بنیادگرایی در بین ارازل و اوباش و همچنین خانواده های ساده دل مذهبی بدون دانش سیاسی نمایند تا کشور هدف را آلوده و از جوانان خام آنجا برای گسترش فاشیسم مدنظر خود واگنرگیری نمایند.

    ب. فاکتوری های خروج ثروت و هرز ثروت در کشور؛
    فاکتورهای سرمایه-خواری تک-عقیدتی و ثروت-سوزی فاشیستی (یا پادگانی شدن یا تبدیل شدن کشور به پادگان های شستشوی مغزی-جنایت-لاپوشانی-رانتخواری در لباس بنیادگرایی از اسلام اسهالیزه شده عمامه ای تا کمونیسم یقه آخوندی مبتنی بر زورگیر-سالاری و چاپلوس-سالاری تک-عقیدتی):
    +++ بزرگترین فاکتور خروج ثروت و هرز ثروت، تشکیل حکومت هرم فساد در روکش تک-عقیدتی است که در خلاصه می توان آن را چیستکای استالینی، یا زامبی-سازی و سگ-سازی توده ها، یا قبرستانی-زندانی-پادگانی کردن کشور، یا اعدام شایسته سالاری رقابتی و جایگزین کردن آن با مافیای سرمایه-خوار و واگنر ثروت-سوز نامید که در نهایت منجربه به افتضاح فساد مرکب (تورم، فقر و تبعیض، جنایت و لاپوشانی) بدلیل از بین رفتن شایسته-سالاری رقابتی و مسمومیت پادگانی کلیه ارکان کشور تحت دو برچسب کلی کمونیسم یقه آخوندی یا اسلامیسم اسهالی عمامه ای می گردد:
    خبرنگاری-واگنری(واگنرها، چه سگ سرخ چه سگملای سیاه)، انتخابات-واگنری ، معلمان و اساتید-واگنری ، اینترنت-واگنری ، مدیران-واگنری، اقتصاد-واگنری، بانکداری واگنری، وام دستوری بی بهره واگنری، صنعت-واگنری، هنر و فرهنگ-واگنری، ورزش-واگنری، موسیقی و سلام فرمانده-واگنری، دادگاه-های-نمایشی-واگنری، قاضیهای-واگنری ، لباس-واگنری، پزشکی-واگنری، یا زوری شدن ریاکار-پرورانه ثروت-سوز

    • حکومت فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدتی رانتخوار اولیگارش-پرور بنیادگرایی-گستر واگنر-سوار فاشیستی، 5 مولفه دارد:
    – سران هرم فساد تکحزبی تک-عقیدتی {الیگارش های فاسد و نفوذی های رانتخوار}
    – ملیجکها (ریاکاران چاپلوس و نفوذی های در لباس عقیده) یا کاسبان-سیاسی اقتصادی-تحریم
    – واگنرهای سادیست جانی سرکوبگر در حذف تمامی عقاید دیگر و همچنین سرکوب شهرت هنری و ورزشی در راستای حفاظت از تک-عقیدتی نورانی کننده سران فاسد هرم فساد تک-عقیدتی (کمونیسم، کمونیسم اسهالی خلینی نوفلوشاتویی و خامنف پیونگ یانگی، و اسلامیسم اسهالی فاشیستیزه شده طالبانی و داعش رمضان قدیرفی، …)
    – واگنرهای بازاری یا ترکیب ملیجکها و واگنرهای سن-دار و بازاریان انحصارگر تورم-ساز تورم-سوار یا مافیای انحصارگر بازار مصرف صاحب قدرت و ثروت در غیاب ارائه کالا و خدمات توسط جهان آزاد رقابتی یا کاسبان-اقتصادی-تحریم
    – بدبخت شدگان تورم و جنگ و تبدیل به برده شدگان و نوکر-شدگان یا یارانه خواهان دعاخوان ساندیسخوار شفاگیر از بت-بانکهای خانه های سنگی ساخت فرمان انسان شیاد برای خدای جهان-آفرین خانه-بدوش و قدیس-سنگی های مدل واتیکانی عمامزاده ها و چاه-کن های جمکرانی، سیاهی لشکر راهپیمایی ها، بازار گرم-کن های خرافات تک-عقیدتی نورانی کننده سران فاسد، و واگنرهای اسهالی یکبار-مصرف

    +++ با شکلگیری فساد هرمی تک-حزبی در پوشش و روکش تک-عقیدتی نورانی-کننده سران هرم فساد یا دزدهای با هاله نور جعلی دور سر، بطور آنی 4 گروه سرمایه-خوار و ثروت-سوز به قدرت می رسند: 3 گروه فاسد رانتخوار بومی (کافران خداسوار تک-عقیدتی بنیادگرایی-گستر واگنر-پرور. 2. کافران ریاکار چاپلوس نجومی-خوار جا-نماز آب-بکش و 3. ارازل و اوباش سادیست زورگیر واگنری یا سگآخوندها) و گروه 4ام، گروه نفوذی های استعمار استحماری، خداسواران جانشین خدا، که نفت اسلامی یا بانک اسلامی تشکیل می دهند و با پوشیدن اسلام بنیادگرای اسهالی شده؛ سپر، محافظ، و استتاری بی مانند برای دزدن ثروت کشور و خروج آن بدست می آورند.

    • حکومت فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدتی، به مرگ آنی شایسته-سالاری رقابتی و قدرتگیری دزدسالاری یا ریاکار-سالاری زورگیرانه شامل آخوند(کافر خداسوار)-سالاری و ملیجک (چاپلوس ریاکار)-سالاری و واگنر-سالاری می انجامد که یکی از 2 محصولش، خروج ثروت با سرمایه-خواری از طریق رانتخواری توسط این ریاکاران بومی و نفوذی ها، و محصول دیگر، هرز ثروت با ثروت-سوزی از طریق واگنرهای سادیست مسبب جنایت داخلی و جنگ خارجی می باشد.

    +++ فاکتور رانتخواری، فاکتور اصلی خروج ثروت در حکومتهای فاشیستی روکش شده با ایدئولوژی نوکر سران فاسد است که در نهایت به خروج گسترده ثروت، و در نتیجه مناسب شدن بستر برای شکلگیری فاکتور هرز ثروت با واگنرهای ثروت-سوز ختم می گردد، و اما انواع رانت در فساد هرمی تک-عقیدتی:
    – رانت پول بومی (وامهای دستوری نجومی بی بهره، یارانه و سهمیه کالایی مانند گندم و شیر و پلیمر و … و زمین برای کارخانجات واگنری)
    – رانت ارزی (ارز ارزان برای واردات و فروش کالا به چند برابر قیمت ارز دریافتی و چندین برابر قیمت جهانی کالا به به مردم)
    – رانت ارضی و معدنی (غصب زمین با نظایر فریب و زورگیری هایی مانند تک-عقیدتی عمامه ای اوقاف و ساخت انواع بت-بانک های سنگی با برچسب خانه-خدایان جعلی نوکر کافران خداسوار مانند قدیس-سنگی های مدل واتیکانی، عمامزاده ها بمنظور نذرخواری و واگنر-پروری) و (تصرف و به جیب زدن پولهای معادن نفت، گاز، طلا، آهن، … توسط سران و عمال تکحزبی تک-عقدیتی فساد هرمی)
    – رانت مالیاتی و بودجه ای (سرمایه-خواری و ثروت-سوزی و جنگ-افروزی توسط آثار نفرت-افکن تک-عقیدتی ملیجکهای مفتخوار یا نفوذی های دشمن مانند: حوزه ها، عمار، اربعین، صدا و سیما، آثار آخوند و سایر ثروت-سوزهای جنگ-افروز ویرانگر و ویرانگر توسط واگنرهای پیشانی مهرشده سپاه عوامل نوفلوشاتویی و پیونگ-یانگی)
    – رانت آیه-نویسی و حدیث-بافی قانون-مآبانه، سوار بر قاضی-واگنرهای اجاره ای (نوشتن و تعبیر قوانین یا مذهب در حمایت از کافران رانتخوار بنیادگرایی-گستر واگنر-سوار و سرپوش گذاشتن بر جنایات سران و عمال فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدتی)
    – رانت اطلاعاتی اقتصادی و تبعیض قانونی-مقرراتی در اقتصاد و بورس اوراق و شرکتها و … بنفع ثروت بیشتر برای سران و عمال فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدتی
    – رانت تحصیلی رشته های هنوز له نشده توسط تورم تک-حزبی تک-عقیدتی و هنوز ثروت-دار (پزشکی و داروسازی و دندانپزشکی) برای رانتخوارزاده های سران و جانی-زاده های واگنرها
    – رانت شورای سگ نگهبان دیکتاتوری ضدناتو شوروی-چی عمامه دار مبعوث شده به پیامبری در پیونگ-یانگ کره شمالی در سال 1989، بشار اسد و قدیرف عمامه دار، خامنف، در بقدرت رساندن ملیجکها و واگنرها در انتخاباتهای غیر-آزاد غیر-رقابتی؛ و رانت استخدام در مراکز ثروت مفت (بانکها، گمرک، مالیات، اوقاف، بت-بانکهای قدیس-سنگی، معادن، واردات با ارز رانتی، …)، و رانت انحصاری کردن و غیرآزاد غیر-رقابتی کردن بازار با هدف تورم-زا کردن آن بنفع عمال فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدتی مانند خودروهای به چند برابر قیمت جهانی در ایران
    – رانت واگنرسواری (سرکوب و جنایت پیشگی در مواجهه با نیروهای پیشرفت-خواه ضد-رانت درکنار ماله-کشی، سرپوش، خفقان، سانسور، فیلترینگ، پارازیت، و لاپوشانی آثار اقتصادی-انسانی انواع سرکوب مانند: ثروت-سوزی، تورم، تبعیض و فقر، جنایت-پیشگی و جنگ، اعدام و شکنجه اعترافگیری و گروگانگیری و نقص-عضو و کورکردن با اسلحه های ساچمه-انداز … و درنتیجه ایزوله شدن کشور از جهان آزاد شایسته سالاری رقابتی و درنتیجه افزایش فساد رانتخواری)
    – رانت تفریح آزاد و اینترنت آزاد و بیمارستان پیشرفته آلمان با امثال پزشکان-واگنری پرورشی مانند سمیعی و … برای سران فساد هرمی تک-عقیدتی، کافران رانتخوار عمامه-پوش بنیادگرایی(اجباری کردن عقیده آخوندپرستی)-گستر (هیچکدام از سران فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدتی، شهید نمی شود، فقیر نشده درنتیجه نوکر واگنری نشده، برده مافیای انحصارگر بازار نشده، و به بهترین شرابها و تفریحات و کنسرتها و رقصها و مسافرتها و اینترنتها و خانه ها و خودروها و بیمارستان و دانشگاه ها، و بیشترین پول مفت دسترسی دارد)

     چگونگی دفاع در برابر فاشیسم حکومتهای فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدتی کافران بنیادگرایی-گستر اولیگارش-پرور واگنر-سوار:

    • ابتدا، 2 دلیل اصلی شکلگیری حکومتهای فساد هرمی تک-عقیدتی فاشیستی اولیگارش-پرور بنیادگرایی-گستر واگنرسوار:

    1. در دور باستان و قبل از شکلگیری اقتصاد مدرن. اجبار تک-عقیدتی بمنظور حمله به دیگر کشورها برای دسترسی به زمین کشاورزی و دزدین طلا و برده سازی مردم کشور مغلوب و … مورد استفاده شیاد خداسوار قرار می گرفت؛ همچنین نقشی شبیه مالیات نامحسوس برای شیاد داشت و غارت عوام از طریق ساختن خدایان مرئی مجسمه ای تا ساختن خدایان نامرئی محبوس و زندانی در خانه های سنگی بنام خدایان جهان-آفرین جعلی، خدایان خانه بدوش محتاج خانه های ساخته شده توسط انسان شیاد خداسوار، تا قدیس-سنگی های مدل واتیکانی، عمامزاده ها، که راهکار جمع آوری پول عوامی بوده است که به خانه-سنگی ساخته شده توسط شیادها، تعظیم نموده و خانه سنگی می پرستند، درحالیکه، به خود خداپرست می گویند؛ خانه های سنگی که بدلیل فاش شدن کروی بودن سیاره زمین، حتی با فاصله گرفتن، نمی توانند روبرویش بایستند و نمی توانند تعظیم نموده و در فاصله دور آنها را بپرستند. عملی که همانا، خانه-سنگی-به-نام-خدا-توسط-شیاد-ساخته-شده-پرستی است و پولها و واگنرهایی است که به جیب و پادگانهای ملیجکهای سر نیزه کننده خدا یا خداسواران بنیادگرایی-گستر می رود.
    2. در دوره استعمار استحماری. اجبار تک-عقیدتی بمنظور پایین آوردن عمدی کیفیت زندگی در کشور هدف از طریق ایجاد عمدی فاشیسم فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدتی (چه تک-عقیدتی عمامه آخوندی اسهالی چه تک-عقیدتی یقه آخوندی کمونیستی) که به پیدایش اولیگارش و ملیجک و واگنر و نفوذی؛ سپس، ایجاد رانت و تورم و واگنر-فدایی (جهادی)، و اعدام و سانسور و خفقان و فساد و دورویی و خروج ثروت گسترده می انجامد. که همه و همه، بمنظور ارزان(مفت)-سازی وغارت منابع و معادن درکنار فراری دادن ثروت انجام می پذیرد مانند آنچه که در حال روی دادن در روسیه و ایران است

     سوالی که پیش می آید، چگونگی دفاع در برابر حکومتهای تک-عقیدتی فاشیستی واگنر-سوار است، فاشیسم سرخ در روسیه دوباره شوروی شده، نوچه-فاشیسم سرخ یعنی کره شمالی، و نوچه-فاشیسم دوطرفه یعنی آخوند نوفلوشاتویی و آخوند پیونگ-یانگی ایران؟

    جواب. دفاع در برابر حمله علنی مانند حمله ابلهانه روسیه به اوکراین یا حمله الله های-جعلی خامنف پیونگ-یانگی به مردم یمن و عراق و سوریه و …:
    – دفاع چند-جانبه اقتصادی-شرکتی-فرهنگی-تفریحی چند-کشوری چند-عقیدتی با ایجاد درهم-تنیدگی اقتصادی-شرکتی-فرهنگی-تفریحی بین کشورهای غیرفاشیست از طریق ایجاد ترانزیتهای کالا، هاب های انرژی و برق، بورس اوراق بهادار چند-کشوری، لیگهای ورزشی چند-کشوری، فستیوالها و جشنهای چند-کشوری، و کنسرتها و جشنوارهای موسیقی و فیلم چند-کشوری
    – دفاع نظامی چند-کشوری از نوع پیمان دفاعی بسبک ناتو در خاورمیانه
    – واردات ثروت غارتی بدست اولیگارشهای کشور فساد هرمی تک-عقیدتی، سران رانتخوار کافر عمامه-بسر بنیادگرایی-گستر، ملیجکهایشان، و فرزندان دزدترشان، آقازاده ها، بهمراه طبقه صاحب رانت در کشورهای فاشیستی تک-عقیدتی یعنی بانکی ها و پزشک ها و دلالان بازار مصرف انحصاری-تورمی-شده بدلیل انزوای خود-تحمیلی تک-عقیدتی، به درون کشورهای در حال دفاع و ایجاد درهم تنیدگی اقتصادی-شرکتی با این افراد بعنوان ایجاد سپر دفاعی در برابر واگنرها و موشکها و پهپادهای واگنرهای فاشیسم تک-عقیدتی
    – واردات نیروی انسانی ثروت-زا با قاپیدن سلبریتی ها (خوانندگان و آهنگسازان و نوازندگان و ترانه سراها و طراحان رقص و هنرپیشگان و سرآشپزها و …) و کلیت طبقه متوسط لائیک اهل کار و علم (مهندسان و اساتید و پرستاران و کارگران و …) از کشور فساد هرمی تک-عقیدتی
    – واردات فاکتورهای غیر-عقیدتی ثروت-زای فاشیسم-زدا مانند فرهنگهای شادی و کارنیوالها و جشن های ملل مختلف، از جشنهای ژاپنی و چینی و هندی و تایلندی تا برزیلی و آرژانتینی و کوبایی و آمریکایی و روسی تا مغولی و ترکی و عربی و بویژه جشنهای ایرانی سرکوب شده توسط فاشیسم تک-عقیدتی عمامه ای خلینی نوفلوشاتویی و خامنف پیونگ-یانگی مانند واردات نوروز و 13 بدر و چهارشنبه سوری و مهرگان و فروردگان … حتی تا حد واردات پاسارگاد توسط عربستان و واردات آثار سهراب سپهری توسط ترکیه و واردات کتیبه بیستون توسط کانادا و واردات … توسط دیگر کشورهای توسعه-محورضد فاشیست شده

    جواب دفاع در برابر حمله غیر-علنی و پوشیده واگنر ریش-پوش مانند اربعین و قدیس-سنگی های مدل واتیکانی یا بنیادگرایی سگ چند-رگه چند-اربابه استعمار استحماری، اخوان المسلمین؟
    – ایجاد درهم تنیدگی ورزشی-فرهنگی-هنری-تفریحی با مسابقات و جشنواره های چند-کشوری ورزشی-فرهنگی-هنری-تفریحی استعدادیابی مشترک بین کشورهای در معرض خطر حمله غیرعلنی کافران بنیادگرایی-گستر (جنگ جشن وشادی ثروت-زا دربرابر کافران بنیادگرایی-گستر و واگنرهای عزا-گستر و سنگ-پرستی عمامه ای اخوانی ثروت-سوز)
    – بی مشتری کردن قدیس-سنگی های واتیکانی و خانه-سنگی-پرستی اوباش اخوان المسلمین با خوانندگان و هنرپیشه ها و ورزشکاران و وازندگان و …
    – جایگزین کردن قدیس-سنگی های واتیکان عمامه ای و اوباش اخوان المسلمین با فروشگاه ها و نمایشگاه ها و کارنیوال ها و فستیوالها و ورزش های همگانی و …

    سوال. چگونه میتوان با حربه های گسترش بنیادگرایی توسط کافران عمامه بسر رانتخوار بنیادگرایی-گستر واگنر-پرور مقابله نمود؟

    جواب. ضدبنیادگرایی موسوم به کمال آتا-ترکی، اولین رهبر مدرن جلوگیری از بهره کشی از جوانان خام توسط کافران رانتخوار بنیادگرایی-گستر واگنر-پرور

    1. حربه توسری-خور کردن زنان با روسری و چادر و کودک-همسری و …:
    چون زنان، قابلیت فاشیستی شدن ندارند، با ایجاد بستر قدرت گیری اراده و ثروتمند شدن، تمرکز گسترده ای بر فاکتورهای ثروت-زای ضدفاشیستی خواهند نمود که باعث بهبود گسترده شاخص های کیفیت زندگی و رفاه، همچنین ضد تک-عقیدتی شدن در کشور می گردد یعنی خانه مدرن-تر، خودروی پیشرفته تر، خوراک کامل تر، تحصیلات و بهداشت مدرن تر، تفریحات امروزی-تر، شهر و لباس زیباتر، فستیوالهای شاد و باانرژی بیشتر و … . درصورتیکه، در حالت معکوس، یعنی تحمیل چادر و روسری و عبایه و برقه و …، بستر برای رشد بنیادگرایی و پرورش واگنرهای سادیست جنسی با هدف فاشیستی تک-عقیدتی کردن کشور و تولید واگنر-فدایی (جهادی) برای جنگهای ثروت-سوز کافران عمامه بسر رانتخوار بنیادگرایی-گستر واگنر-پرور مهیا می گردد.

    اما روش دفاع:
    پخش گسترده این واقعیت که مهمترین زن در کل اسلام، یعنی مادر محمد بن عبدالله (پیامبر اسلام)، و همچنین دایه و زن اصلی یعنی خدیجه، هیچکدام زیر روسری اجباری دست-نشانده های خلینی-نوفلوشاتویی و خامنف پیونگ-یانگی زندگی نمی کردند و روسری نداشته، چه رسد به چادر، مسیحی نبوده حتی مسلمان هم نبودند بلکه از زنان سرشناس قریش، کلیدداران غبار(پول)روب کعبه، بودند که در مورد خدیجه حتی از تاجران بزرگ بودند. همچنین، این نکته که هیچ آیه ای در مورد روش خواندن نماز وجود ندارد، درنتیجه معیار خداوند، قرآن نبوده، بلکه عقل است.

    2. حربه گسترش بنیادگرایی به تمام ارکان مملکت-داری یا عقب-مانده نگداشتن کشور با کمونیسم سیاه اسهالی همچون ایران آخوندی و کمونیسم سرخ کره شمالی یقه آخوندی برای اجرای نقشه های اربابان استعمارگر استحمارگر
    اما روش دفاع:
    خداوند به زبان فصیح عربی فرموده است که لا اکراه فی الدین، هیچ اجباری در دین نیست؛ پس اگر دین، اجباری اعلام شود توسط کافران عمامه-پوش رانتخوار بنیادگرایی(اجبار دینی)-گستر واگنر(تروریست)-پرور تا حکومت فساد هرمی تک-عقیدتی اجباری برای دزدین قدرت و ثروت کشور ایجاد شود، آنوقت باید نتیجه گیری نمود که آن خدا یا جعلی و ساخت شیاد خداباف خداسوار بوده است، و یا خدایی دروغگوست اما خدای دروغگو قابل اعتماد نیست چه رسد به پرستش! حالت دیگر اینست که آن خدا نبوده که دروغ می گوید بلکه آن همان شیطان است که برای فریب عوام خود را خدا نامیده است چراکه هیچ شیطانی نیست که خود را شیطان بنامد تا منفور عوام گردد. حالت آخر اینست که چندین خدا وجود دارد که حرفهای متناقض می زنند و یا اینکه چندین شیطان وجود دارند که خود را خدا می نامند که میتوان استنتاج نمود که در واقع موضوع اصلی همان جنگ انحصار قدرت و ثروت بین سازمان های اطلاعاتی خداباف خداسوار است که خود را در استتار هاله نور جعلی در مناطق جغرافیایی مختلف می پیچند تا کنترل قدرت و ثروت را بنفع اربابان کافر خود بدست بگیرند.

    3. حربه پرچم جعلی (False-Flag) برای دفاع یا دفع حمله از سران فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدتی با بکارگاری فریبکاری حداکثری مورد مصرف قرار می گیرد مانند: حمله واگنرهای ریش-پوش به مردم سوریه و به سربازان سوری متمرد از مردم-کشی با هدف مجبور کردن مردم سوریه به پناه بردن به خامنف بی عمامه، بشار اسد؛ و یا فروش نفت سوریه توسط واگنر ریش-پوش به اردوغان برای بی اعتبار کردن او؛ و یا حمله سپاه-مخفی ها، داعش ایران، به مجلس ایران یا شاهچراغ یا سوزاندن سینما رکس؛ و یا کشتن عراقی ها توسط داعش سنی برای جایگزین کردن شیعه واتیکانی در عراق برای پرنور کردن هاله نور جعلی دور سر کافران رانتخوار عمامه دار؛ و یا قرآن-سوز پروران قرآن-سوز سوار ضد پیوستن سوئد به ناتو و یا بن لادن ورژن 2.0 القاعده عروسک اف اس بی در حمله به آمریکا و … .

    در خلاصه، حربه پرچم جعلی در حکومتهای فساد هرمی تک-عقیدتی بمنظور ایجاد آبرو برای سران تک-عقیدتی فساد و جنایت (تعویض قاتل با مقتول) مانند آتش زدن سینما رکس و یا در نوع خفیف، انتقال ترس و تنفر از مسبب اصلی فساد و جنایت تک-عقیدتی به نوکر-مخفی یا سپاه-مخفی قلاده دار مانند حمله شاهچراغ از سوی کافران رانتخوار عمامه-پوش بنیادگرایی(اجباری شدن عقیده ای که نوکر کافران رانتخوار عقیده-سوار است)-گستر واگنر-پرور می باشد.

    به بیان دیگر، انداختن کارهای کثیف توسط دستگاه اطلاعاتی به گردن گروهی که در ظاهر در تضاد با اربابان آن دستگاه اطلاعاتی می باشد، درحالیکه توسط همان دستگاه اطلاعاتی سازماندهی شده اند، که در حالت سمبولیک می شود داستان خدا و پرچم جعلی خدا، یعنی شیطان؛ بعبارتی، هر گندکاری که خدا (یا صاحبان و اربابان کافر و شیاد خدای جعلی) بالا می آورد، آن را به گردن شیطانی می اندازند که آفریده و فرشته همان خدای جعلی است که نوکر رانت-خواری کافران شیاد خداسوار است؛ شیطانی که آفریده خدا بوده و چون فرشته است نمی تواند بدون فرمان و دستور خدایش حتی یک قدم کوچک بردارد، خدایی که بقول اربابان رانتخوار کافرش، هیچ برگی از درخت نمی افتد مگراینکه خدای جعلی بخواهد، درنتیجه شیاد بدنبال ایجاد ترس در عوام بمنظور برده کردن آنها برای خود اما بنام خدایی است که دستوراتش از دهان کافر شیاد خداسوار بیرون می آید، و اگر کارها درست پیش نرفت، همیشه می شود از پرچم جعلی شیطان بهره می برد.

    و اما روش دفاع:
    – در شدت بالا نظیر سوریه و یمن، استفاده از پرچم جعلی تک-حزبی تک-عقیدتی علیه خودش؛ بدین ترتیب که، از پرچم جعلی واگنر ریش-پوش، داعش نوکر ارباب خامنف بی عمامه، بشار اسد، بهره برده میشد برای بمباران و حمله موشکی به پادگان ها و مراکز بشار اسد بنام داعش اما با تسلیحات پیشرفته ویرانگر که توسط پرچم جعلی داعش دزدیده شده است.
    – در شدت کم نظیر ایران، پخش گسترده خبری این مهم که یا حکومت تک-حزبی تک-عقیدتی اجازه ورود رسانه های خبری آزاد را بدهد و بساط سانسور و پارازیت و فیلترینگ و لاپوشانی را جمع کند، یا اینکه قبول کند که مسبب اصلی جنایت، پرچم جعلی نوکر خود حکومت فساد هرمی تک-عقیدتی است.

    4. حربه جانشینی خدا برای خدا شدن در فساد هرمی تک-حزبی تک-عقیدنی توسط کافران خداسوار رانتخوار یا شرک غیرسنگی یا شرک گوشتی-انسانی (همچنین در نوع کافر مقدس نامتصل به ملعبه خدا یا کره شمالی با رهبر مقدس کمونیستی)
    اما روش دفاع:
    بسیار ساده است زیرا که قداست بخشیدن به هر نوع جسم (شامل کتب به اصطلاح آسمانی ساخته شده از چوب و مرکب، خانه های سنگی ساخته شده برای خدای جهان آفرین جعلی خانه بدوش، دزدیدن زمین های خاکی با برچسب مقدس (اوقاف) و احداث بناهای سنگی با برچسب مقدس مانند بت-بانکهای دیوار مقدس و بیت المقدس ساخته شده بمنظور رقابت با کعبه توسط نوه خلیفه مروان، قدیس-سنگی های اسهالی مدل واتیکانی، بت-بانکهای عمامزاده ها و چاه-بانکهای جمکران، ….) و قداست بخشیدن به هر نوع انسان (خلینی نوفلوشاتویی، خامنف پیونگ-یانگی، بغدادی واگنر ریش-پوش، قدیرف بی عمامه، کیم جونگ یقه آخوندی، …) که فیلم جانشینی عقیده مقدس را بازی می کنند، شرک است و شرک، ضد قداست غیرخداست و شرک در مذهب همراستا با سکولار چند-عقیدتی در راستای دشمنی با تک-حزبی تک-عقیدتی کافران رانتخوار شرک-گستر بنیادگرایی-پرور واگنر-سوار عمل می کند. از اینرو، گسترش تبلیغات شرک-زدایی، هاله نور امنیتی تقدس جعلی کافران رانتخوار خداسوار بنیادگرایی-گستر واگنر-پرور را سوراخ می کند و واگنرها را از فدایی تبدیل به رانتخوار پر هزینه با هرز ثروت تورم-زای زیاد می کند مانند فرماندهان پیشانی مهرشده سپاه.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *