شعلهسعدی؛ اعتبارزدایی یا اعتبارفزایی؟
روُیای ورافتاندن رسم ستم و خودکامگی از دیار استبدادزدهی ما و برافکندن بنای آزادی و عدالت بر ویرانههای آن قشنگ است و دلپذیر، اما بیمایه فطیر. اگر قرار است فردای آزادی و عدالتی برای ایران خسته و خشمگین از ظلم حکومت ولایت مطلقه فقیه در کار باشد، بر ما است که امروز نه فقط بر شجاعت و پایداری زنان و […]
» ادامه