اجرای ارکستر سمفونیک تهران به دلیل ‘نوازندگی زنان’ لغو شد
اجرای ارکستر سمفونیک تهران در اختتامیه رقابتهای کشتی باشگاههای جهان در مجموعه ورزشی آزادی بهدلیل “نوازندگی زنان” لغو شد. علی رهبری که مدیریت هنری ارکستر سمفونیک تهران را برعهده دارد به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: “دلیل اصلی لغو این اجرا، خیلی ساده بود؛ ما به مجموعه ورزشی آزادی دعوت شدیم و آنجا همهچیز برای اجرا آماده بود. صندلیها را […]
» ادامه