روشنگرى در دام پوپوليسم
در ارتباط با شور و يأس اين چند روز مربوط به انتخابات گفته شده است: “تنها كارى كه ما خارج از كشورى ها مى توانيم انجام دهيم اين است كه آنها(مردم) را تنها نگذاريم”. به گواهى تاريخ ايران، “روشنفكران” ايرانى هيچگاه مردم را نه اينكه تنها نگذاشتند بلكه آنچنان در دام پوپوليست مستغرق بودند كه بعنوان مثال قبل از پيروزى […]
» ادامه